Hugh Laurie

James Hugh Calum Laurie

8,7
24 750 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Hugh Laurie

Sam studiuję angielski i wiem, że bardzo ciężko się przestawić na brytyjski akcent, a jak się całe życie mówiło po brytyjsku ;] Byłem przekonany, że to nie brytol.. Zauważcie jak mówi Chase, a jak mówi House. A w normalnym życiu House mówi tak jak Chase, tak więc sobie wyobraźcie jak zmienił akcent ;) Genialny kolo. Choć troszkę słuchać dźwięki z brytyjskiego (w serialu jak mówi),lecz ja zawsze myślałem, że po prostu ma wadę wymowy ;]

Na filmikach jego z youtube zauważyłem jednak, że pod wpływem tego ciągłego mówienia po amerykańsku, troszkę jego wymowa się zmieniła. W wywiadach już nie mówił jak czysty brytol :) Sam przyznał w programie telewizyjnym, że to prawda.

Się rozpisałem lol. Zaraz wejdzie wysoko do top100, może przekroczy jako pierwszy od stu lat, próg 6 miejsca? ;) Oczywistością jest, że spadnie szybko, lecz na prawdę gość ma talent i mam nadzieję, że pozostanie wysoko ;) Mało kto mnie tak przykleja do ekranu.. Umiejętności aż biją od tego gościa ;]

Nie dawajcie jedynek ludzie jak nie widzieliście przynajmniej Dr Housa z nim. Ja sam chciałem dać 1 temu serialowi jak wyprzedził Dextera, ale dobrze, że wpierw obejrzałem parę odcinków heh (i 3 serie wsysłem w pare dni).

pzdr

Kwic

a jak się całe życie mówiło po brytyjsku, to dopiero jest się na pewno ciężko przestawić (w tym przypadku na US)* < tak miało wyglądać to zdanie..

Kwic

Jestem przekonany, że w "normalnym życiu" Laurie nie mówi, jak Chase. Być może ma brytyjski akcent, ale na pewno nie australijski, anglisto.;-)

_Ja_

Heh kogo ja widzę ;) Hum, tzn. że Chase ma australijski? Ciekawe :)